15 paź 2012

Keep calm and carry on.

Witajcie!


Dzisiaj otwieram przed Wami mój mały świat. Hasło jakie proponuję na początek to: Keep Calm and Carry On. Odkryłam je dopiero niedawno, gdyż zwyczajnie chyba nie jestem trendy. No, bo niby co to znaczy? Gdyby się przyjrzeć okazuje się, że czasami te trendy wyprzedzam, ale najczęściej jestem daleko za i dopiero po fakcie odkrywam to, co dla innych stanowi oczywistą oczywistość. Zadaję sobie bowiem pytanie: po co gonić za tym co modne, jeśli można wyznaczać to co dla nas ważne? 
Dlatego uznaję spokój i bycie sobą za motyw przewodni tego bloga, bez przymusu do bycia kimś, kim się nie poczuwam, bez schlebiania gustom i pogonią za tym, co ktoś inny obwołał wartością. Mam nadzieję, że uchylę drzwi, ale uniknę przeciągu. Jeżeli ktoś jeszcze potrzebuje się przewietrzyć i  odsapnąć to zapraszam. A kogo nosi, niech czyta i wprowadza w życie: Keep Calm and Carry On:)

LOVE

Travelling Milady

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...