7 maj 2013

Ślub na majówkę.

I jak Wam minęła majówka? Ja miałam ślub, ale bez obaw nie swój. W tej kwestii pozostaję niezmiennie tchórzem i gdybym miała dojść do ołtarza i stanąć przed tyloma ludźmi to szybciej odbyłby się mój pogrzeb, zamiast ceremonii zaślubin.

Było mi zatem przyjemnie gościć na ślubie bardziej odważnych osób, tym bardziej, że był wprost perfekcyjny. Od sukni Panny Młodej, przez jedzenie, organizację, kościół, a  na cudownym miejscu na celebrowanie kończąc. Wszystko było absolutnie zachwycające.

 Ślub był międzynarodowy, ponieważ Pan Młody jest Anglikiem, więc mniej więcej połowa gości również była z Anglii. Muszę przyznać, że Anglicy potrafią się bawić i mają na prawdę mocną głowę;)

Nie będzie tu zdjęć z samego wesela, ponieważ nie miałam ochoty targać mojego sporych gabarytów aparatu, ale pokażę kilka fot z okolicy i wnętrza pałacu. 

A na wstępie 3 skromne  foty zrobione aparatem z telefonu, z wnętrza kościoła, który był tak niesamowity, że ledwo skupiłam uwagę na samej ceremonii. Cały przyozdobiony przepięknymi malowidłami stanowił tło doskonałe.



Pałac w Kobylnikach, w którym odbyło się wesele.












Noclegi mieliśmy zapewnione na pięknym terenie  Pałacu w Obrzycku.





I jak Wam się podobają ślubne klimaty? 
Jak Wy spędziliście majówkę?

33 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, miejsca z klimatem uwielbiam! Majówka aktywna i leniwa jednocześnie :) Szkoda,że takie miłe chwile mijają w tempie ekspresowym!
    Uwielbiam Twoje fotografie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne miejsce na ślub;) Ja dwa majówkowe dni spędziłam w Tatrach, resztę w domku ciesząc się ogrodem którego mi brak w mieście;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak królewsko :D Sama chciałabym mieć w takim miejscu swój ślub. Byłby wtedy idealny! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pałacyk lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mamy piekne miejsca w Polsc!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujące, nie wiem co mam podziwiać kościół czy architekturę pałacową? Ja spędziłam majówkę w bardzo interesujący sposób będzie o tym post. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne miejsce
    slub... cos nie moja bajka
    wole byc gosciem anizeli sprawca tego calego zamieszania

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe miejsce na ślub, zarówno kościół piękny jak i pałac.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OJ, ja tez mam mieszane uczucie jesli chodzi o sluby, a juz w ogole swoj wlasny ;)))
    Jako, ze mieszkam na koncu swiata, na wiekszosc slubow w pL nie docieram, a te tutaj to zupelnie inna liga. Urzad, obiad i tyle.
    NA takim polskim perfekcyjnym weselu bylam raz, mojej przyjaciolki. nad jeziorem, w zameczku, cudnie, tak jak teraz u Ciebie :)
    pamietam, ze na drugi dzien przelezelismy caly dzien na plazy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bajkowa okolica, idealnie na ślub :) szkoda, że nie pokazałaś więcej sukni panny młodej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również chętnie bym zobaczyła Pannę Młodą w całej okazałości :)))

      Usuń
  11. Kościół przepiękny. Do takiego to nawet chciałoby się chodzić:).Ja tam śluby lubię pod warunkiem, że są niebanalne, a nie że przytupy, hulanki i swawole:).I na każdym się wzruszam, nic na to nie poradzę.Swojego sobie nie wyobrażam, a jak już to gdzieś daleko, garstka gości, reszta świata nic nie wie i dowiaduje się po fakcie, taki mam plan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealnie jak mój;) Może się spotkamy w czasie naszej tajnej ceremonii. Tylko ciiii.

      Usuń
  12. Amazing place!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  13. Polska jest iście przepiękna! Mnie się wydaje, że bardzo dobrze znam nasz kraj, ale cały czas, gdzie nie pojadę, jestem zaskakiwany tego typu miejscami.

    OdpowiedzUsuń
  14. Się ma to szczęścicie spa w palcu. :) Pięknie pokazane miejsca, których do tej pory nie znałem. Zatem jest kolejne miejsce do odwiedzenia.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, bezpretensjonalne miejsce, a kościół cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbyt luksusowe miejsca jak dla mnie. Pałace i te sprawy... nie.
    Ale grunt, że gościom się podobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki śliczny kościółek. :D Gdzie to jest? No i ten pałac. WOW!

    Ja swój ślub i wesele jakoś przetrwałam. Nie chciałam tego zgiełku, ale jakoś się udało przez to wszystko przebrnąć. Jednak jakbym brała go drugi raz, to bym się już tak nie dała.

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia,klimatyczne i takie..radosne :)
    Moja koleżanka ma również męża Anglika a ślub był w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miejsce na ślub i wesele rzeczywiście piękne. Co do tej mocnej głowy Anglików do picia to różnie z tym bywa, może dowiedzieli się, że Polacy mogą wypić i ćwiczyli :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pozazdrościć takiego miejsca i zakątka na ślub :) Piękne :) Mi majówka minęła jako-tako, udał się jeden wypad w góry, reszta dni w domku z błogim lenistwem za pan brat ;) Może gdyby pogoda bardziej dopisała... Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam te okolice i ten kościół i te dworki i pałace. Śliczne miejsca i przecudna sceneria ślubna. No i pogoda dopisała :) Młodej parze szczęścia życzę :)
    A Ja co porabiałam?? kończyłam remont w mym mieszkanku :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie klimatyczne kościółki :))) na swój ślub wybrałam również wiejski mały kościółek z długą historią!!
    A pałacyk bardzo ładny, to chyba musiało być bardzo eleganckie wesele prawda??
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny kościół :)
    uśmiechnęłam się, gdy dostrzegłam zdjęcie karczmarki, co do piekła idzie bo "niedolewała" :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kościół, jak i oba pałace niesamowite :))
    Zazdroszczę majówki :D
    pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  25. Kościół i pałac piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ślubne klimaty bardzo mi się podobają! lubię się bawić z Anglikami :D a wczoraj w jakiejś paryskiej knajpce był iście amerykański ślub... brrrr

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne te pałace, szczególnie ten w Kobylnikach. Okolice Poznania, więc może kiedyś się wybiorę. Już dodałam do mojej listy;)Miłego

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam drewniane kościółki...Ten jest prześliczny. Widzę, że zachowały się stare polichromie...Oba pałace niesamowite. Doskonale utrzymane.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kościół niesamowity! klimaty weselne do tego fantastyczne! pałace, konie, parki czego chcieć więcej! Pewnie koszty nie małe ale to taki wyjątkowy dzień :)
    Bardzo piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne miejsce wręcz idealne na ślubny klimat, choć w kwestii ślubu podzielam Twoje zdanie i raczej małe prawdopodobieństwo zobaczenia mnie w białej sukni idącej do ołtarza. ;P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...