26 sty 2013

Zimowa baśń w Szczawnie Zdrój.

Spacer to pewnie nie jest to, co każdemu przychodzi do głowy, kiedy tylko ujrzy za oknem tonę śniegu, a termometr wskaże spory przymrozek. Ja jednak odkryłam na nowo zimowe i na dodatek wieczorne przechadzki. 

Po ostatniej wyprawie pod osłoną nocy stwierdzam, że mieszkam w zimowym raju. Sceneria iście baśniowa. Jasność bijąca od wszechobecnej bieli i drzewa i krzewy niczym skąpane w bitej śmietanie . Poczułam się, jak Alicja w Krainie Czarów. Prawdziwa magia i idealny plener zdjęciowy. Nie przeszkadzały już nawet skostniałe członki.  

Zatem zanim doczekamy się wiosny, polecam wszystkim eksplorację terenu pokrytego białym puchem, który u mnie prezentuje się tak.
Hu hu ha, nie taka zima zła:)  
A jak Wy zapatrujecie się na zimowe spacery?

29 komentarzy:

  1. Nie denerwuj mnie, bo sie naprawde w twoje strony wybiore :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana i tu sie mylisz ja snieg kocham nad zycie i zawsze go wyczekuje a spacer po sniegu to ulubiona czynnosc ;-)


    A jak mi jeszcze raz pokazesz takie piekne widoki to jak sie tylko dowiem gdzie mieszkasz to cie odwiedze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo ładne. Tylko ja jestem bardziej wiosenno-jesienna. I nie mogę doczekać się już tych pór roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. woow. magiczne zdjecia !! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jak ładnie :) Gdzie Ty mieszkasz? Ja za spacery podziękuję bo mimo, że noszę ciepłe rękawiczki skóra aż mi pęka na dłoniach...Ale jak dzisiaj jechałam samochodem do pracy to jakoś tak sobie pomyślałam, jak pięknie wyglądają ośnieżone drzewa, wokół biało, niesamowite wrażenie aż buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne, bajkowe zdjęcia
    ja też właśnie dziś odbyłam pierwszy spacer po miesiacu:)
    Blog about life and travelling
    Blog about cooking

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Uwielbiam zimę na fotografiach :) Ja tej zimy jeszcze ani razu nosa z aparatem za próg domu nie wystawiłam :/ Ziiimno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo malowniczo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam snieg! moze dlatego, ze tak rzadko mam z nim kontakt :-) a spacer zima to sama przyjemnosc, kiedy snieg chrupie pod butami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście bajkowo to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I właśnie takiego klimatu brakowało mi jak robiliśmy Królową Śniegu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale te zdjęcia wyglądają. Baśniowo.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie zima tylko z gorącą herbatką i w domu ;) Nienawidze mrozów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka sliczna zima :)
    a mieszkanko wynajmowane więc nie ma czego zazdrościć :) ale może kiedyś nadejdzie ten czas ....

    Pozdrawiam
    Agga

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne zdjęcia! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 pierwsze zdjęcia mistrzostwo *.* (jak w bajce )

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny mróz ;] wspaniały efekt dodają te lampy ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację... mieszkasz w raju <3

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie tam masz! ja właśnie wytrwałam 3 dni w -15 w Warszawie, a teraz cieszę się ośmiostopniowymi paryskimi upałami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie! Szkoda, że nie może być za jednym razem i biało i ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na Twoich ślicznych zdjęciach zimna się nie czuję, bo biel jest ocieplona światłami lamp. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękna zima, jak sceneria z Narnii! :) Ja tez ostatnio często sobie chadzam z psem, bo hasanie po ogrodzie mu nie wystarcza :) Ale przynajmniej mam okazję do podziwiania podobnych plenerów :) Wystarczy tylko ubrać się na cebulę i fru, naprawdę warto :) Pozdrawiam serdecznie, miło było trafić na tak fajnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. haha faceci do nas lgną, nie mają wyboru :D moja miłość wykluła się... z internetu :p haha smutne życie.
    zapraszam do Francji, dziś 13 stopni, siedzę przy otwartym oknie!

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszcze Ci ladnej zimy... W krakowie niby też zima, ale co z tego... szaro, ponuro i nieladnie. Do tego bez słońca i wiecznie z chmurami. A dziś jeszcze wszystko zaczeło topnieć... ale może chociaż tyle z tego będzie dobrego, że powietrze się oczyści, jak ludzie przestaną kopcić w piecach.

    Czasem tesknie do moich rodzinnych stron na północy, gdzie mogłam sobie robic takie spacery, jak Ty i podziwiac pieno natury... eh. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Krajobraz jak z bajki... można się rozmarzyć... :) piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczawno ! Moje klimaty. Widzę , że odwiedziłaś Park Szwedzki.To bajkowe miejsce. Zobacz również Park im. Winiawskiego ze Wzgórzem Giedymina. Na Giedyminie znajduje się urocze, ździebko zapuszczone jeziorko. Jest niesamowicie. Sama droga tam, tajemnicza i przy braku ludzi lekko napędzająca dreszczów na skórze, jest wymagająca i odkrywa przepiękne widoki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...